Przejdź do treści

Regulamin zakupu biletu na Boarding School Expo

§1. Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady zakupu biletów na wydarzenie Boarding School Expo, organizowane przez EiE Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, wyspa Słodowa 7, NIP: 8971823487, zwaną dalej „Organizatorem”.

Zakup biletów odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://school-expo.pl/ , działającego w oparciu o platformę WooCommerce.

§2. Zakup biletu

Zakupu biletu może dokonać osoba pełnoletnia lub osoba niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego.

Aby zakupić bilet, należy wybrać odpowiedni typ biletu, dodać go do koszyka, wypełnić formularz zamówienia oraz dokonać płatności.

Po opłaceniu zamówienia, bilet zostanie wysłany na podany adres e-mail w formie elektronicznej (PDF).

Bilet jest imienny i upoważnia do jednorazowego wstępu na wydarzenie. Może być wymagane okazanie dokumentu tożsamości przy wejściu.

Cena biletu zawiera podatek VAT. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN).

§3. Zasady uczestnictwa

Boarding School Expo to wydarzenie informacyjne skierowane do rodziców, uczniów, nauczycieli, pedagogów oraz doradców kariery zainteresowanych nauką w zagranicznych szkołach z internatem.

Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad porządkowych obowiązujących na terenie wydarzenia oraz stosowania się do zaleceń Organizatora.

Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu osobom zakłócającym przebieg wydarzenia lub niestosującym się do regulaminu.

Zakup biletu oraz uczestnictwo w Boarding School Expo 2025 jest jednocześnie zgodą na udostępnienie wizerunku na nieograniczony czas, w postaci zdjęć, filmów oraz nagrań video z wydarzenia, w celu umieszczenia ich na stronie internetowej oraz kanałach social media (profile EiE Sp. z o.o. oraz Boarding School Expo) i u partnerów.

§4. Rezygnacja i zwroty

Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu biletu w terminie 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny, o ile do wydarzenia pozostało co najmniej 7 dni.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać pisemne oświadczenie na adres e-mail: biuro@eie.pl.

Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, przelewem na rachunek, z którego dokonano płatności.

Po upływie terminu na odstąpienie od umowy, bilety nie podlegają zwrotowi, chyba że wydarzenie zostanie odwołane przez Organizatora.

§5. Odwołanie lub zmiana terminu wydarzenia

W przypadku odwołania wydarzenia z powodu okoliczności stanowiących siłę wyższą (w tym m.in. klęski żywiołowe, działania wojenne, pandemie, decyzje administracyjne lub inne zdarzenia losowe uniemożliwiające przeprowadzenie wydarzenia), Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty za bilet.

W przypadku zmiany terminu wydarzenia, bilet zachowuje ważność. Jeśli nowy termin nie będzie odpowiadał Kupującemu, możliwy będzie zwrot biletu po zgłoszeniu w terminie 7 dni od ogłoszenia zmiany.

W przypadku odwołania wydarzenia z przyczyn niezależnych od Organizatora, Kupujący otrzyma zwrot pełnej kwoty biletu.

W przypadku zmiany terminu wydarzenia, bilet zachowuje ważność. Jeśli nowy termin nie będzie odpowiadał Kupującemu, możliwy będzie zwrot biletu po zgłoszeniu w terminie 7 dni od ogłoszenia zmiany.

§6. Dane osobowe

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie internetowej Organizatora.

Administratorem danych osobowych jest EiE Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.

§7. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te nie mają wpływu na zamówienia dokonane przed ich wprowadzeniem.